Pozycjonowanie za SMS

Tysiące firm w Polsce oferuje pozycjonowanie stron internetowych, ale tylko jedna daje możliwość wykupienia usługi, a jest to niezwykłe ułatwienie dla osób, które nie posiadają własnego konta bankowego. Firma do której należy strona daje gwarancję TOP10 dla przynajmniej dwóch z trzech wykupionych słów kluczowych. Według mnie warto zainwestować jednego smsa, by poprawić swoją pozycję w wyszukiwarkach. może stać się przyszłością Polskiego SEO.

piątek, 17 września 2010

pozycjonowanie, dodawanie do katalogów ZOBACZ

Witam wszystkich zainteresowanych na mojej aukcji, oferuje na niej dodanie Twojej strony do 50 katalogów bez linku zwrotnego, dla osób które się mniej znają oznacza to że na Twoją stronę będzie prowadziło 50 linków z innych stron (katalogów)
 Kieruję się takimi zasadami jak: uczciwość, profesjonalizm, zawsze można się jakoś porozumieć, podchodzę do każdej strony bardzo indywidualnie.

Jakie korzyści wynikają z dodania strony do katalogów?

- Twoja strona jest częściej odwiedzana.
- Zwiększa się PageRank strony.
- Strona może się nawet pojawić na początku rankingu wyszukiwarek, onet oraz google.
- Wzrasta oglądalność strony tym samym jest większa szansa na sukces.

Na innych aukcjach można kupić dodanie Twojej strony do 10 tyś katalogów za 5zł lub 10zł, dlaczego skorzystać z mojej usługi?

- Ponieważ na takich aukcjach typu dodanie do 10 tyś katalogów, strony są dodawane automatycznie przez specjalne programy i mało która strona zostanie zaakceptowana.
- Najczęściej na aukcjach typu dodanie do 10 tyś katalogów strony zostają zgłoszone do katalogów zagranicznych, więc jeśli prowadzisz polską stronę nie ma to większego sensu.
-  Najczęściej na aukcjach typu dodanie do 10 tyś katalogów strony zostają zgłoszone do katalogów zagranicznych, dlatego i tak potencjalni klienci nie kupią produktu który będziesz oferował na swojej stronie.
- Strony które zostają dodane do tylu katalogów naraz mogą zostać zbanowane i nigdy nie osiągną wysokich pozycji w rankingach.

Na innych aukcjach dodanie do 50 katalogów jest oferowane w cenach 9zł , dlaczego ja mam tylko 5 zł?

- I tak robię to samo co konkurencja, są również takie same efekty, ale po co przepłacać.
- Poza tym usługa ta jest czasochłonna ale nie aż tak aby płacić za nią ponad 9zł.

Dlaczego warto kupić tą usługę właśnie u mnie a nie u innych?

- Ponieważ za zaczynam dodawać stronę od razu po licytacji a nie jak na innych aukcjach dopiero po wpłacie.
- Podchodzę do każdego zamówienia bardzo indywidualnie i profesjonalnie.
- Możesz liczyć na szybki i miły kontakt ze mną ponad 16 godzin na dobę, czasami nawet 20.

Jak długo trzeba czekać na efekty?

- Najczęściej strona zostaje dodana do katalogów nie później niż przed upływem 7 dni, ponieważ dodaje stronę stopniowo do katalogów.

Dane jakie mi są potrzebne?

- Adres URL strony która ma być dodana.
- Słowa kluczowe pod którymi strona ma być dodana.
- Tytuł strony.
- Krótki opis strony, czyli ok. 2 zdań.
- Długi opis strony, czyli ok. 5 zdań.
- Login i hasło które ma być użyte przy dodawaniu.

Jaką mam pewność że strona została dodana do katalogów?

- do dodaniu strony do katalogów wysyłam specjalny raport w którym jest lista katalogów do których została dodana strona.

Plan pracy:

   1. Otrzymuje od Ciebie wszystkie dane.
   2. zmieniam Twój plik index jeśli nie jest poprawny.
   3. dodaje Twoją stronę codziennie do 10 katalogów i tak aż dojdę do 50 katalogów, dodaje stopniowo  dlatego iż ma to lepszy wpływ na pozycje strony.
   4. Zgłaszam stronę do wyszukiwarek.
   5. Wysyłam Ci raport z moich działań a Ty cieszysz się wysoką pozycją Twojej strony.

Uwaga: dla pierwszych 5 osób dodaje stronę do 65 katalogów za tą cenę.

Powyższy cytat pochodzi ze strony: http://allegro.pl/item110566785.html

2 komentarze:

  1. Jak już dodajecie do katalogów, to mam nadzieję że używacie Addera?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu oprócz katalogowania Adderem stosuje kampanie mailingową. Świetna sprawa, moja baza klientów systematycznie się powiększa. Kampanie przeprowadzam przy pomocy Admailera, łatwe w obsłudze narzędzie, znajdziecie je na www.admailer.pl Polecam!

    OdpowiedzUsuń