Pozycjonowanie za SMS

Tysiące firm w Polsce oferuje pozycjonowanie stron internetowych, ale tylko jedna daje możliwość wykupienia usługi, a jest to niezwykłe ułatwienie dla osób, które nie posiadają własnego konta bankowego. Firma do której należy strona daje gwarancję TOP10 dla przynajmniej dwóch z trzech wykupionych słów kluczowych. Według mnie warto zainwestować jednego smsa, by poprawić swoją pozycję w wyszukiwarkach. może stać się przyszłością Polskiego SEO.

niedziela, 19 września 2010

POZYCJONOWANIE NAJWYŻSZA JAKOŚĆ!!!

Nazywam się Marcin. Pozycjonowaniem zajmuję się od 2004 roku. W tym czasie nabyłem dużego doświadczenia i umiejętności w tej dziedzinie, oraz wypozycjonowałem kilkanaście serwisów internetowych z powodzeniem. Swoją pracę wykonuję bardzo sumiennie i zawsze dokładam wszelkich starań aby efekt pozycjonowania był jak najlepszy. Internet staje się jednym z najpopularniejszych środków masowegoprzekazu. W sieci powstaje coraz więcej serwisów internetowych,wizytówek firm, oraz portali.Niestety wiele dobrych stron pozostaje wcieniu z powodu słabej oglądalności.Najskuteczniejszym środkiempromocji w internecie jest bez wątpienia pozycjonowanie stron wwyszukiwarkach. Zwiększ zyski swojej firmy, lub oglądalność swojejstrony już teraz, a przekonasz się, że było warto. Nie zwlekaj! Z każdym klientem cenę ustalam indywidualnie. Przed wykonaniempozycjonowania spisywana jest umowa, w której ustalone są szczegóły izakres prac.Wynagrodzenie za pozycjonowanie odbywa się w ustalonejstawce miesięcznej. W przypadku sukcesu już w pierwszym miesiącu, pracezostają zakończone. Po wykonaniu prac, jest możliwość wykupienia tzw."pilnowania", tak, aby strona utrzymywała się na osiągniętej pozycji.
Gorąco zapraszam na moje portfolio (www.pozycjonowanie24.com) na którym można zobaczyć moje dotychczas wykonane prace. U mnie nie ma niezadowolonych klientów, nie gwarantuję stuprocentowegoefektu jak inni którzy często nie mają o pozycjonowaniu zielonegopojęcia, pamiętaj, klienci zawsze chwalą sobie współpracę ze mną!Przedstawiam jasne zasady jeśli jednak masz jakieś pytania to pisz!
Aby wykupić usługę pozycjonowania piszesz do mnie i podajesz listę słów kluczowych oraz adres www.

Pozdrawiam.  

Powyższy cytat pochodzi ze strony: http://allegro.pl/item111655574.html

2 komentarze:

  1. Najlepiej wziąć się samemu za pozycjonowanie. Ja od dwóch lat korzystam z SeoAddera i jestem w pełni zadowolony. Nie muszę korzystać z usług firm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od jakiegoś czasu oprócz katalogowania Adderem stosuje kampanie mailingową. Świetna sprawa, moja baza klientów systematycznie się powiększa. Kampanie przeprowadzam przy pomocy Admailera, łatwe w obsłudze narzędzie, znajdziecie je na www.admailer.pl Polecam!

    OdpowiedzUsuń